Bart te Riele Creative Director bij One Shoe

10-02-2020 (09:45) - Mensen

Bart te Riele is per 1 februari aangesteld als nieuwe Creative Director bij creative and digital agency One Shoe. Het Utrechtse bureau versterkt zich hiermee verder op het gebied van conceptontwikkeling, merkidentiteit en (reclame)campagnes.
 
Na zeven jaar bij True ideas gewerkt te hebben voor klanten als Rabobank, ARAG en Unilever heeft Bart te Riele de overstap gemaakt naar One Shoe: “Bij One Shoe voel ik de voorwaartse energie die ik belangrijk vind in mijn werk. Er is een gezamenlijke drijfveer om van strategie tot digitale executie altijd het beste werk op te leveren. Vanuit creatie en concept kan ik hier mijn bijdrage aan leveren en samen gaan we knokken voor mooi creatief werk: ik heb er zin in!”.
 

Over One Shoe

One Shoe is een creative & digital agency. Het bureau combineert merkstrategie met digitale strategie, UX, design en development. Met meer dan 45 specialisten creëren we campagnes en digitale oplossingen die mensen aanspreken, aanzetten tot actie en groei aanwakkeren. Klanten zijn DHL, Eurail, Yakult, Studiekeuze123, ING, Total, Thuisarts, Sanofi Genzyme en vele anderen.