Criteo benoemt Tijmen Willems tot Country Manager Benelux

17-09-2020 (13:26) - Mensen

Criteo, het advertentieplatform voor het open internet, heeft Tijmen Willems (39) benoemd tot Country Manager Benelux. In zijn nieuwe rol is Tijmen eindverantwoordelijk voor de uitrol van nieuwe oplossingen en innovaties, het aangaan en uitbreiden van partnerships, en het vergroten van de merkzichtbaarheid.
 
Willems is ruim negen jaar in dienst bij Criteo en was eerder werkzaam als Head of Account Strategy Benelux, waardoor hij nauw bekend is met de dienstverlening van Criteo en de behoeftes van haar klanten. In zijn nieuwe rol blijft hij vooral naar zijn klanten luisteren: “De focus op de klanten, hun behoeften en de vraag hoe we succesvoller kunnen samenwerken, zijn altijd mijn prioriteiten geweest bij Criteo. Nu kan ik op dit gebied nóg meer voor hen betekenen.”
 
Daarnaast wordt het zijn prioriteit om de dienstverlening van Criteo beter op de kaart te zetten. “De markt kent ons voornamelijk als retargeting-expert. Maar we doen zoveel meer. We bevinden ons in een transformatiefase. Wij ontwikkelen ons richting een volwaardig Demand Side Platform en bieden een breed scala aan advertentie-oplossingen die marketingdoelen in elk stadium van de customer journey ondersteunen. Ons merkbeeld moet dus veranderen.”
 
Tenslotte wil Willems de big data waarover Criteo beschikt, ontsluiten voor klanten in het kader van kennisdeling.