David Snellenberg nummer 1 Adformatie100

11-01-2018 (17:29) - Mensen

David Snellenberg van Dawn is de beste in zijn vak. Dat hebben zijn vakgenoten bepaald bij de verkiezing van de Adformatie100, de lijst van 100 gang- en smaakmakers in de Nederlandse marketing- en communicatie-industrie. 

 

De Top 10 van de Adformatie100


1. David Snellenberg, Dawn, ADCN  ‘Koersvast en immer bevlogen, geeft het vak kleur met zijn bureau en zijn persoonlijke betrokkenheid.’ 


2. Marion Koopman, Greenhouse Group/GroupM  ‘Frontvrouw van de grootste bureaugroep van digital marketingbureaus in Nederland. Bescheiden, ambitieus, succesvol - en een fijn mens.’


3. Yvette Belt-Beekman, KPN  ‘Is continu - samen met het bureau natuurlijk - bezig om vanuit een mentaal marktleiderschap de juiste rol te pakken. Voorbeeldrol voor velen.’ 

 

4. Frank Houben, KLM  ‘Een man met lef, visie, kennis en een prachtig carrièrepad. En dat alles zonder pretenties.’

 

5. Victor Knaap, MediaMonks  ‘Boegbeeld van digitale innovatie en van wat Nederland vermag op dat gebied.’

 

6. Paul Manuel, TamTam  ‘Lefgozertje met brains. Maakt Dept pan-Europese speler van formaat.’ 

 

7. Darre van Dijk, TBWA  ‘Zoekt naar waarheid en betekenis in merk en product zonder uit het oog te verliezen dat reclame uiteindelijk wordt gemaakt voor businessresultaten.’ 

 

8. Caroline van Turennout, Zeeman ‘Zette de grote merken slim buitenspel met het kleinste budget en het kleinste bureau.’ 

 

9. Kerrie Finch, FinchFactor  ‘Flink aan het uitbreiden in Londen, New York, Los Angeles en vecht voor Nederland in het buitenland.’

 

10. Hanneke Faber, Unilever ‘Brengt echte vernieuwing en combineert het goede van de oude en nieuwe marketing. Resultante is dat zij een organisatie digitaal in beweging krijgt en inspireert. Petje af.’

 
Foto: Reza Harek