De Positioneerders verwelkomen Anoek Hoijtink als partner

04-04-2019 (11:27) - Mensen

De Positioneerders, Mary Hoogerbrugge, Onno Maathuis en Joost Augusteijn, verwelkomen Anoek Hoijtink als partner.


Hoijtink (1970) startte haar loopbaan bij Unilever als insights manager en later
als brandmanager voor respectievelijk Mora, Iglo en Ola. Van 2004 - 2014 was ze verbonden aan marketing-adviesbureau Branddoctors, waar zij partner en mede-eigenaar werd en tussen 2009 en 2012 de rol van managing partner op zich nam.


Daarna werkte Hoijtink in Zuid-Afrika als affiliate partner voor Innate Motion. Weer terug in Nederland werkte ze als Head of Partnerships voor UNICEF.


shared value denken


Mary Hoogerbrugge
: 'Een duurzame merkpositionering sluit aan op de behoeften van de markt van morgen. Met Anoek aan boord, als ervaren merk- en marketing adviseur met expertise op het gebied van consumer insights en pupose-ontwikkeling, kunnen we het out-side in perspectief een nog stevigere plek geven in onze adviezen.'


Anoek Hoijtink
: 'De afgelopen jaren heb ik de kans gekregen me te verdiepen in de boeiende ontwikkeling van shared value denken van bedrijven. Als adviseur in hart en nieren kijk ernaar uit mijn ervaring in het duurzaam bijdragen aan de wereld vanuit merk strategisch perspectief in te zetten.'