Drie nieuwe talenten bij One Shoe

23-02-2018 (09:00) - Mensen

One Shoe, creative & digital agency uit Utrecht, heeft drie nieuwe collega’s aangetrokken. Het bureau realiseert campagnes en digitale oplossingen voor merken als Yakult, DHL en Sanofi Genzyme en haalt met de uitbreiding van het team nog meer ervaring en kennis in huis.


Job Bilsen is afkomstig van Conclusion en is bij One Shoe aan de slag als Business Consultant. In zijn carrière werkte Job samen met veel organisaties om de overstap naar digital te maken. Met zijn ervaring als pionier op het gebied van Digital Learning heeft hij veel ervaring met het begeleiden van veranderingstrajecten en weet hij hoe je meetbare impact maakt in organisaties. Als business consultant bij One Shoe begeleidt hij klanten bij innovatie, digitale transformatie en online strategie.


Gábor Mészáros stapt over van MediaMonks naar One Shoe en heeft bijna 10 jaar ervaring als Drupal-ontwikkelaar. Hij is een tech-enthousiast met oog voor innovaties. Zijn nieuwe liefdes zijn Machine Learning en Docker.


Safa Aroua is bij One Shoe aan de slag als full-stack developer. Met bijna 8 jaar ervaring bij verschillende bureaus en startups is Safa gewend om te werken met verschillende omgevingen, o.a. voor financials, universiteiten en luxemerken.