Glasnost breidt team uit met nieuwe consultant

07-02-2018 (11:27) - Mensen

Glasnost breidt het lifestyle team uit met de komst van Matthijs van Unen (26). Als Consultant zal Matthijs gaan werken voor accounts als Magnum en Het Veteraneninstituut.


Na het afronden van een bachelor journalistiek deed Matthijs ervaring op in de hospitality industrie, als online editor en als PR Manager en Senior PR Manager bij het internationale PR- en marketingbureau Typhoon Hospitality. Hier hield hij zich onder meer bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van PR- en marketingstrategieën voor klanten als Deliveroo, Taste of Amsterdam, Guinness en diverse hotels en restaurants.


Matthijs: “Ik ben ontzettend enthousiast om aan de slag te gaan bij Glasnost. Het is erg uitdagend en leerzaam om onderdeel uit te maken van een snelgroeiend en innovatief bedrijf met zoveel potentie en een prachtig klantportfolio. Ik verwacht met mijn ervaring in lifestyle PR een waardevolle bijdrage te leveren en mee te bouwen aan de toekomst en uitbreiding van Glasnost.”