IMA benoemt Cedric Brunings als Head of Global Partnerships

10-09-2018 (12:21) - Mensen

Full-service influencer marketing agency IMA presenteert een nieuw Head of Global Partnerships: Cedric Brunings. Brunings richt zich op het ontwikkelen van internationale zakelijke partnerschappen en ondersteunt zo de groei van IMA. Hij is verantwoordelijk voor het scouten van strategische en commerciële kansen en stuurt hij op dagelijkse basis IMA’s Brand Partnerships team aan.


Brunings brengt meer dan tien jaar relevante ervaring in het opzetten van innovatieve samenwerkingen met zich mee. Eerder werkte hij voor organisaties als Viacom, Twitter en EndemolShine aan soortgelijke projecten. In zijn laatste functie als Head of Commercial Partnerships voor EndemolShine was hij medeverantwoordelijk voor het digitale succes van vooraanstaande klanten als Unilever, Samsung, Google en KLM in de vorm van online formats, engaging content en de strategische inzet van intellectueel eigendom.


Maddie Raedts, oprichter en CCO van IMA, vertelt: “We zijn blij dat we iemand van Cedric’s kaliber hebben gevonden om deze functie in te vullen. We zien zijn aanstelling als een teken van onze inzet om een toonaangevende influencer marketing agency neer te zetten.” Brunings’ aanstelling is belangrijk om IMA op globaal niveau te laten groeien.