Irene de Vos nieuwe Director of Strategy bij OMD

25-01-2018 (17:26) - Mensen

OMD Nederland stelt per 1 februari Irene de Vos aan als Director of Strategy. Irene komt van Air Miles Nederland waar zij als Directeur Customer Insights & Database Marketing eindverantwoordelijk was voor de (database) marketing van het Loyalty programma van Air Miles. Daarvoor was ze onder meer werkzaam bij T-Mobile als Senior Marketing Manager.
 

Roland Teerenstra, Managing Director OMD Nederland: “Bij OMD plaatsen we business intelligence capaciteiten in het hart van onze klantenteams. Hierdoor zijn wij in staat om insights te genereren die wij vertalen in marketingoplossingen. Met haar achtergrond en ervaring is Irene de juiste persoon die de klanten van OMD verder zal helpen op het gebied van customer insights en de vertaalslag te maken naar concrete oplossingen die business resultaat oplevert.”
 

Irene de Vos, “De sterke focus op data en het genereren van krachtige insights, gericht op waardeverhoging voor de klant is wat mij aan OMD enorm aanspreekt. Intelligence, technologie en content op effectieve wijze bij elkaar brengen is ook waar mijn kracht en passie ligt. Ik zie er dan ook erg naar uit om met mijn ervaring op onder meer het gebied van strategisch customer lifecycle management, business intelligence en loyalty marketing waarde te gaan creëren voor de klanten van OMD.”