Maik Cox versterkt het team van Amp.Amsterdam

30-09-2020 (10:23) - Mensen

Om de sterke groei in binnen- en buitenland nog beter te kunnen bedienen van de juiste creatieve input heeft Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company per 1 oktober Maik Cox aangesteld als Music Supervisor & Producer.
 
Joost Haartsen, managing director, vult aan: “Bij Amp.Amsterdam zoeken we altijd mensen met een eigen stijl, een bewezen track record en roots in de muziek in de breedste zin van het woord. Met Maik kunnen we wederom iemand toevoegen aan ons team die aan al die eisen voldoet.”
 
Maik trad de afgelopen jaren gemiddeld zo’n 150 keer per jaar in binnen- en buitenland op met zijn eigen projecten en produceerde hij ook muziek voor zo’n 100 verschillende artiesten. Daarnaast doceerde hij 7 jaar Muziekproductie aan de Nederlandse Pop Academie.
 
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company is de specialist op het gebied van sonic branding, muziek productie, muziek supervisie en audio-post productie voor merken en bureaus en werkte recentelijk nog aan het nieuwe geluid van Zespri en Lotto en produceerde onder andere muziek voor de laatste Interpolis en Brand Bier campagnes. Afgelopen jaar wonnen ze diverse prijzen, waaronder de Grand Prix bij de ADCN Awards voor Smoorverliefd en creëerde ze meerdere hits met muziek gemaakt voor diverse campagnes.