Nathan Vos CCO bij New Skool Media

29-05-2019 (13:34) - Mensen

Nathan Vos verlaat per 1 juni 2019 het tijdschrift Zin, waar hij ruim zeven jaar hoofdredacteur was, om zich aan een nieuwe functie binnen New Skool Media (NSM) te wijden.
 
Naast de post in- en externe communicatie, die hij al een half jaar geleden op zich nam en nu wordt geïntensiveerd, krijgt Vos er nu de creatieve rol bij. Hij zal daarin het saleshuis New Skool Studio, het management en de uitgevers ondersteunen in het creëren van nieuwe concepten voor klanten en voor NSM zelf.
 
Vos (1971) heeft de functie CCO (Creative & Communications Officer) in samenspraak met de directie gecreëerd. “Hij klopt richting klanten, die een steeds grotere behoefte hebben aan kwalitatieve, diepgaande communicatie met hun klanten, en geeft intern genoeg ruimte voor een vruchtbare invulling ten dienste van het bedrijf, de merken en de collega’s.” Vos gaat daarbij  samenwerken met Olivier Fornier, Manager Brand Partnerships bij New Skool Studio.

Alida Dijk (1966) werkt sinds oktober 2014 bij Zin, eerst als chef redactie, later als adjunct-hoofdredacteur. In die hoedanigheid nam ze al taken van Vos over, toen die in 2017 en 2018 als brandmanager de directie ondersteunde in het veranderingsproces bij NSM. Ze heeft nu de taak om het merk Zin uit te bouwen, waarbij er met name grote kansen liggen op het adverteerdersvlak.