Nieuw bureau De Targetbar brengt tekst-sms weer tot leven

06-02-2018 (11:29) - Mensen

Karin Konijn en Heleen Hoek zijn per 1 januari begonnen me De Targetbar. Ze hebben brede ervaring in media, reclame, marketing en communicatie voor A-merken.


De Targetbar ontwikkelt digitale campagnes die bestaan uit een gepersonaliseerde mobiele site, gedistribueerd op het eerste scherm van het mobile device van de doelgroep. Deze mobiele sites worden bij voorkeur verstuurd via sms. SMS heeft 100% bereik, een hogere attentiewaarde dan email en kent een zakelijke omgeving. Karin Konijn: “90% van de sms’jes worden binnen 3 minuten gelezen” 


De Targetbar zegt speciaal ontwikkelde software voor campagnes te bieden die het mogelijk maakt om vouchers te versturen en bijvoobeeld enquêtes. De Targetbar werkt, waar nodig samen met specialisten zoals gedragspsychologen en webbouwers. Heleen Hoek: Deze methode is in te zetten voor bijvoorbeeld evenementen, verkoop en werving, onderzoek en voorlichting”