Second Opinion breidt team experts uit

16-12-2019 (10:59) - Mensen

Second Opinion, het nieuwe adviesplatform voor beslissers in marketing, communicatie en innovatie, breidt uit. Het initiatief van Jeroen de Bakker (Talpa Network), dat afgelopen november live is gegaan, verwelkomt twee internationale marketingexperts.: Annemarie Joosen en Yvonne Nassar.  Via Second Opinion zijn ze meerdere keren per jaar beschikbaar voor een een-op-een gesprek. 
 

Annemarie vervulde marketingtaken bij onder meer Dunnhumby (Tesco) in London, bol.com en de Nederlandse Staatsloterij. Zes jaar geleden begon ze als Head of Marketing bij Marktplaats en werd vervolgens CMO van zowel Marktplaats als zusterplatform Tweedehands. Sinds afgelopen maand werkt Annnemarie als Director strategy & innovation a.i. bij creatief online Marketingbureau Timm & Pimm. Annemarie is beschikbaar om mee te kijken naar jaarplannen, innovatie-voorstellen, merkpositioneringen en digitale strategieën.
 
Yvonne heeft een achtergrond in de hospitality branche en zakelijke dienstverlening. Ze werkte onder meer als Director Marketing Europe bij Dolce Hotels & Resorts in Parijs, en heeft in Nederland en Engeland internationale marketing- en salesafdelingen opgezet. Momenteel werkt ze als Head of Customer Strategy & Marketing bij RAI Amsterdam. Yvonne is via Second Opinion een paar keer per jaar beschikbaar om een vlijmscherpe blik te werpen op marketingstrategieën, (digitale) marketingplannen, innovatie-voorstellen en belevingsconcepten.