TEAM LEWIS breidt uit op digital marketing en design

05-10-2021 (13:49) - Mensen

Het internationale marketing- en PR-bureau TEAM LEWIS richt zich op een meer divers en non-traditioneel personeelsbestand en heeft daarvoor zelfs de stap gezet om geen cv's meer te vragen van sollicitanten. De nieuwste aanwinsten van TEAM LEWIS zijn Tania Dedova als Senior Creative Designer en Merel van de Meulengraaf in de functie van Digital Marketing Executive.
 
Tania Dedova begon haar carrière bij een productiestudio voor MTV Oekraïne waar ze werkte aan kindercartoons. Na nog negen jaar als animator bij Media Monks gewerkt te hebben, werkte ze zich bij TomTom in rap tempo op tot Senior Digital Graphic & Motion Designer. Ze was verantwoordelijk voor het bedenken van concepten voor geïntegreerde campagnes, het creëren van animaties en motion designs. En dat is precies wat ze bij TEAM LEWIS gaat doen.
 
Merel van de Meulengraaf is afkomstig van Bex Communicatie, waar ze begon als trainee. Binnen deze functie deed zij onderzoek naar succesfactoren en knelpunten van employee advocacy-programma’s. Vanuit hier groeide zij door tot junior adviseur binnen het campagneteam waar zij zich voornamelijk bezig held met social media en contentcreatie.