The Hague Marketing Bureau heeft nieuwe marketing manager

08-12-2017 (11:45) - Mensen

Sander Hanenberg (48 jaar) is 1 december begonnen als nieuwe Marketing Manager bij The Hague Marketing Bureau. Hij volgt Ivo Heemskerk op die vanaf april 2017 deze functie ad interim invulde. In deze functie is Hanenberg verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van de marketing- en promotieorganisatie voor de stad Den Haag.

 
Sander heeft een diverse achtergrond zowel bij non profit als commerciële bedrijven. In zijn vorige functie was hij Hoofd Marketing & Communicatie bij Terre des Hommes. Ook werkte hij bij de goede doelen VSO en Unicef. Van 2007 tot 2012 was hij bovendien Marketing & Communicatie Manager van het Convention Bureau van Bilbao in Spanje. In een ‘vorig leven’ was Sander Marketing Manager bij Inpact en Royal Bank of Scotland/National Westminster.
 

The Hague Marketing Bureau

The Hague Marketing Bureau is de overkoepelende marketingorganisatie voor de promotie van de stad Den Haag en haar beide badplaatsen Scheveningen en Kijkduin. Met haar marketingactiviteiten zet de organisatie de stad op de (inter)nationale kaart als interessante recreatieve bestemming voor een meerdaagse citytrip of dagje uit. The Hague Marketing Bureau, The Hague Convention Bureau en The Hague Business Agency vormen samen The Hague & Partners: dé marketing en acquisitie organisatie voor de stad Den Haag.