Tiina Salzberg Executive Strategy Director bij 180 Kingsday

23-08-2017 (12:39) - Mensen

180 Kingsday heeft Tiina Salzberg aangenomen als Executive Strategy Director, Head of Planning. Hiervoor was ze werkzaam als Global Media Director bij Jacobs Douwe Egberts en verantwoordelijk voor de mediastrategie van grote merken zoals Jacobs, L’Or en Tassimo.


Daarvoor sleutelde ze 4 jaar lang bij Mondelez International in Zurich aan merken als Milka, Cadbury, Toblerone, Jacobs en Carte Noire. Ze begon haar carrière in New York bij Euro RSCG en Saatchi & Saatchi.   


strategische output

Als Executive Strategy Director bij 180 Kingsday wordt ze verantwoordelijk voor alle strategische output van het bureau op het gebied van data-analyse, communicatieplanning, content-innovatie en brand planning en zal ze verder vorm geven aan de consultancytak van het bureau, 180 Thinking. Sander Volten, CEO van 180 Kingsday: “Tiina houdt van dit vak en kent het van binnen en van buiten. Ze heeft jarenlange ervaring aan bureau- en klantzijde, en met elk aspect van moderne merkstrategie. Tiina weet als geen ander dat vooruitzichten soms belangrijker zijn dan inzichten.”


over 180 Kingsday

180 Kingsday is een prijswinnend internationaal creatief bureau aan Amsterdamse grachten en werkt voor o.a. Qatar Airways, BMW, Hartstichting, DHL, Bloemenbureau Holland, Heineken, Vereniging Eigen Huis, Playstation, Exact, Pepsi, MINI, Smint en Rabobank.  
180 Kingsday maakt deel uit van het 180 micro-netwerk met kantoren in Amsterdam, Los Angeles en China. Onderdeel van Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), 180 heeft 200 werknemers uit meer dan 30 landen.