Pepsi MAX zoekt 'The Sound of Tomorrow'

19-03-2019 (14:39) - Audio

Pepsi MAX viert de tweejarige samenwerking met Tomorrowland door een internationale competitie op te zetten. Daarbij roept het merk amateur DJ's en producers op om mee te zoeken naar 'The Sound of Tomorrow'. Om de deelnemers te helpen, geeft Fedde Le Grand geeft aan 10 geselecteerde finalisten een exclusieve masterclass. 


Potentie¨le deelnemers kunnen hun beste remix nog tot 20 april inleveren via de website. Nadat tien van hen een masterclass mogen volgen op Ibiza, worden drie finalisten geselecteerd door een jury. Tijdens de publiek stemronde kiezen consumenten vervolgens hun favoriete 'The Sound of Tomorrow'.


De zoektocht eindigt tijdens Tomorrowland waar de drie finalisten on stage hun set draaien voordat de uiteindelijke winnaar bekend wordt gemaakt. De winnende persoonlijke remix van de 'The Sound of Tomorrow'-track van Fedde Le Grand wordt officieel gereleast door zijn platenmaatschappij Darklight Recordings.


voortdurende evolutie

Le Grand: 'Toen ik Darklight Recordings oprichtte wilde ik niet alleen een platform zijn voor mijn eigen releases, maar ook voor ambitieuze artiesten die hun geluid wilden laten horen. Ik voelde me vereerd om gevraagd te worden door Tomorrowland en Pepsi MAX om hen te helpen met de voortdurende evolutie van de muziek en de zoektocht naar het vinden van ’The Sound of Tomorrow’.'


Mark Kirkham
, Head of Marketing & Innovation PepsiCo West Europa Beverages: 'Na het succes van vorig jaar zijn we verheugd om voort te bouwen op het Tomorrowland partnerschap en de rol van Pepsi MAX in de industrie te vergroten. Muziek heeft altijd in ons DNA gezeten en we zijn er trots op om een platform te creëren voor opkomende artiesten.'
 

Naast de zoektocht naar ‘The Sound of Tomorrow’, omvat de sponsoring van dit jaar ook digitale activaties en experiences voor, tijdens en na het festival.