Breng campagne management in de praktijk

17-03-2021 (13:28) - Opleidingen

Marketingcampagnes draaien 24/7. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren. Voordat je zelf aan campagnes kunt denken, zal er eerst een strategie ontwikkeld moeten worden om die vervolgens te vertalen naar een sterke campagne. In de training Campagne Management van Beeckestijn Business School leer je hoe je een campagne zo kan opzetten dat je elk moment in control bent en deze kunt bijsturen waar nodig.
 

Stel reële doelen voor het beste resultaat

Ben je werkzaam in marketing en/of communicatie en wil je zelf de regie in handen nemen of meedenken over de strategie, dan is deze training wat voor jou.
 
Leer in 3 dagen:
- Welke middelen, doelgroepen en data je inzet.
- Hoe je een creatief bureau brieft.
- Waar je op let bij het optimaliseren van een campagne.
- Wat reële doelstellingen zijn en wat de mogelijkheden zijn om er het beste resultaat uit te halen.
- Hoofd- van bijzaken onderscheiden en welke factoren nou echt belangrijk zijn.
- Op welke KPI’s en factoren je jouw campagne team en/of bureau kunt beoordelen.
 
Benieuwd naar het complete programma? Lees meer over de training Campagne Management »

Geef je kennis een boost

Duur: 3 dagen
Datum: 12 april
Kosten: €2.185, - all in (excl BTW)
Locatie: Online Classroom
 

Online Classroom

Alle opleidingen en trainingen worden momenteel gegeven via de online classroom. Hierbij volg je live de colleges volgens een vast rooster vanuit huis. Ook als de maatregelen worden versoepeld kun je er voor kiezen om de training te volgen via de Online Classroom.
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.