Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal

30-12-2020 (10:30) - Opleidingen

De essentie van customer journey management is klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leiden tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs.
 
De post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid worden gerealiseerd.
 

Meet, analyseer en optimaliseer de resultaten van jouw website

Ben jij betrokken is bij de planning en/of de uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen een organisatie? Dan past deze opleiding bij jou. Je verbreed en verdiept je huidige kennis en past het toe in praktijk.

> De laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience
> Breng je customer journeys en persona’s in kaart
> Ontwikkel je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
 
Benieuwd naar het complete programma? Lees meer over de opleiding Customer Experience & Journey Management »
 

Praktische informatie

Duur: 11 dagdelen (verdeeld over 3-4 maanden)
Kosten: €4.140, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Leusden, Online Classroom, Utrecht
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.