Verbeter de performance van jouw website

17-02-2021 (12:03) - Opleidingen

In de training Usability, Experience & Conversie van Beeckestijn Business School leer je hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren. Je leert hoe je met beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie de conversie kunt verhogen en conversiedoelen kunt behalen.
 

Leer beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen

Ben je werkzaam in de online wereld en wil je meer inzicht in usability, online user experience en conversie? Tijdens de training leer je nieuwe kennis en inzichten direct toe te passen om de performance van een website te optimaliseren.
 
Leer in drie dagen:
> UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
> De user experience van website(s) te verbeteren
> De conversie van website(s) te verhogen
> Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
> Testen, analyseren, meten en bijsturen
 
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training Usability, Experience & Conversie»
 

Geef je kennis een boost

Datum: 11 maart
Locatie: (afhankelijk van de dan geldende maatregelen) Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht, Zwolle of Online classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €2.185, - all in (excl BTW)
 

Online Classroom

Alle opleidingen en trainingen worden momenteel gegeven via de online classroom. Hierbij volg je live de colleges volgens een vast rooster vanuit huis. Ook als de maatregelen worden versoepeld kun je er voor kiezen om de training te volgen via de Online Classroom.
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.