Google, HEMA en LEGO Group spreken tijdens OnBrand ‘17

17-05-2017 (09:11) - Powered by

Google, HEMA en de LEGO Group spreken op OnBrand ’17. Het evenement, dat wordt georganiseerd door Bynder, brengt marketeers en brand managers van over de hele wereld samen voor de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van branding.
 
vier podia      
Bezoekers kunnen op vier podia naar tientallen sprekers uit het vakgebied luisteren. Lidia Lüttin, CMO van Bynder: ‘Aanwezigen kunnen net als op een festival zelf een programma samenstellen. Het overkoepelende thema is ‘Beyond’. Innovatie, creativiteit en inspiratie zijn echter de gemene deler op de podia. Er worden inzichten gedeeld die de toekomst van branding gaan vormen.’
 
sprekersoverzicht
Steve Vranakis, Executive Creative Director, Creative Lab, Google
Peter Kim, VP Digital Consumer Engagement, The LEGO Group 
Jay Curley, Senior Global Marketing Manager, Ben & Jerry's 
Karlijn Vogel-Meijer, Director Social Media, KLM Royal Dutch Airlines
Jez Frampton, Group CEO, Interbrand 
Scott Morrison, Former Marketing and Communications Director, Diesel 
Sebastian Tomich, Senior Vice President, Advertising and Innovation, The New York Times
Adriana Hoppenbrouwer, Chief Marketing Officer, HEMA
 
 
OnBrand ’17: Beyond
Locatie: SugarCity | Sugarcity Ring | 1165 MJ Halfweg
Datum: donderdag 12 oktober 2017