Blue Mango grote winnaar 2de editie Dutch Search Awards

24-11-2017 (08:35) - Awards

Donderdagavond zijn de Dutch Search Awards feestelijk uitgereikt door Geraldine Kemper in B-Amsterdam. De Dutch Search Awards verkiezing is de eerste officiële waardering binnen het Nederlandse search-landschap. Opvallende winnaar is Blue Mango, die met maar liefst Dutch Search Awards naar huis ging voor ‘Search in Retail’, ‘Beste lokale campagne, ‘Beste Bing Campagne’. Bovendien ontvingen ze de publieksprijs voor ‘Beste Agency’.
 

Wehkamp


Wehkamp ging er wederom vandoor met de publieksprijs voor ‘Beste in-house team en met de award ‘Beste PPC campagne’. Nick Oltvoort van Adwise is benoemd tot ‘Consultant van het jaar’ door het continue creëren van impact in campagnes. In totaal zijn 100 agencies, consultants en merken genomineerd, verdeeld over 18 categorieën. De winnaars van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn dit jaar gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn. Naast de uitreiking van de awards sprak expert Dena Lawrence van Microsoft over diversity & inclusion en Karen Carbonez en Lee Boonstra van Google gaven hun visie op het search landschap.
 
Klik hier voor de hele lijst van winnaars