Stage Entertainment en One Shoe genomineerd voor Digital Impact Awards

21-09-2020 (12:10) - Awards

De digitale transformatie van showproducent Stage Entertainment is genomineerd voor de Digital Impact Awards. De Digital Impact Awards zijn de awards voor het meest impactvolle digitale werk uit Europa en worden gehouden in het Verenigd Koninkrijk.
 
De digitale transformatie van Stage Entertainment is genomineerd in de categorie ‘Best Use of Digital in the Travel, Leisure and Tourism Sector’ samen met reisorganisatie Expedia en Eurotunnel Le Shuttle. Inzendingen worden beoordeeld door een panel van toonaangevende professionals uit het vak afkomstig van o.a. Rolls-Royce, English National Opera, AstraZeneca, Tate Museum, Philip Morris International en University of London. Hierbij wordt onder meer gekeken naar strategie, implementatie en resultaat van het project.
 
Creatief & digitaal bureau One Shoe ondersteunt Stage Entertainment op weg naar een agile, digital-minded en customer-centric organisatie waarbij de musicalbezoeker altijd op één staat. Daar hoort een compleet herbouwd digitaal landschap bij, een rijkere websitebeleving voor musicalliefhebbers en een complete shift in mindset binnen de organisatie zodat nieuwe concepten, UX-ontwerp en optimalisaties altijd gevalideerd worden met klantgegevens en klantfeedback.


Tweede nominatie voor One Shoe

Naast het werk voor Stage Entertainment is One Shoe ook genomineerd met qlinker, de digitale woningcorporatie in je broekzak. Samen met woningcorporatie Mitros heeft het Utrechtse bureau alle processen rondom het (ver)huren van een woning gedigitaliseerd en vertaald naar een app voor huurders. Van digitale strategie tot en met UX, design en front-end ontwikkeling van de website, app en API. Het project voor qlinker is geshortlist in de categorie ‘Best Use of Digital in the Property Sector’. Op 13 oktober worden de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt.