Tempo-Team wint DDMA award voor Beste E-mail Campagne 2019

20-06-2019 (20:33) - Awards

De DDMA award voor Beste E-mail Campagne 2019 is zojuist gewonnen door Tempo-Team. Met het winnen van de award laat Tempo-Team concurrenten KPN en Pathé achter zich. De award werd uitgereikt tijdens de Email Summit, de enige onafhankelijke conferentie in Nederland van en voor marketeers, die volledig toegewijd is aan e-mail.     
         
Tempo-Team wint de award vanwege het innovatieve concept voor de uitzendbranche. Tempo-Team Live, zoals de campagne heet, koppelt online geplaatste vacatures van MKB-klanten, door middel van een zelfgeschreven algoritme, aan beschikbare kandidaten uit de database. Dit algoritme maakt gebruik van 30 verschillende velden en zoekt de optimale match in de database met kandidaten. De klant krijgt vervolgens een e-mail waarin passende kandidaten kort voorgesteld. Vervolgens kan er worden doorgeklikt naar een persoonlijke landingspagina om CV’s in te zien en daar aangeven meer te willen weten over een van de kandidaten. De intercedent krijgt een seintje en kan nu met een goede aanleiding contact opnemen om een afspraak te maken of een vacature direct in te vullen.