Wieden+Kennedy Amsterdam wint Epica Goud met Just do it campagne voor Nike

16-11-2018 (10:32) - Awards

Op 15 november zijn de Epica Awards uitgereikt in het Tropenmuseum in Amsterdam. 13 van de 27 Nederlandse inzendingen vielen dit jaar in de prijzen. Dit zijn de dertien winnaars:
 

Goud

Wieden+Kennedy Amsterdam voor Nike met 'Just Do It: Caster Semenya' (Fashion, Footwear & Personal Accessories).  


Zilver

 Wieden+Kennedy Amsterdam for Nike met dubbel-campagne 'Never Ask' (Fashion, Footwear & Personal Accessories)
 
180 Kingsday voor Amstel Russia met 'Hold my Beer'( Alcoholic Drinks)
 
J. Walter Thompson Amsterdam voor Opel Nederland met 'Jade' (Vehicles, Automotive Services & Accessories)
 
Publicis One (Leo Burnett / Publicis) voor Amsterdam Metropolitan Area met 'The first shoe made from recycled gum - Gum recycling bins' (Media Innovation - Alternative Media)
 
Sizzer voor Diesel met 'Hate Couture'  (Best Use of Music)
 

Brons

Wieden+Kennedy Amsterdam voor AB InBev met 'Oceans Week' (Public Relations)
 
180 Kingsday met The Flower Council of Holland met 'We need more flowers' (Copywriting & Storytelling)
 
72andSunny Amsterdam voor AXE met 'AXE Music 'Burn Out'' (Branded Content - Music Video)
 
Dawn voor Zorg en Zekerheid met 'Six Minute Stories' (Branded Content - Native Advertising)
 
XXS Amsterdam voor Basic-Fit met 'Get fit for summer billboards' (Promotions & Incentives)
 
Publicis One (Leo Burnett / Publicis) voor Amsterdam Metropolitan Area met 'The first shoe made from recycled gum' (Fashion, Footwear & Personal Accessories)
 
Sizzer voor Glück Berlin Werbeagentur and Schweppes met 'Time travel' (Best Use of Music)