ABN AMRO managementboek over ondernemen na corona: ‘De Zaak Vooruit'

30-07-2020 (16:57) - Publicaties

ABN AMRO heeft een managementboek over ondernemen na Corona uitgebracht: ‘De zaak vooruit’. De bank ging in gesprek met tientallen ervaringsdeskundigen, experts en ondernemers. Deze gesprekken zijn gebundeld in vijf hoofdstukken, waarin de lezer wordt meegenomen langs interessante cases en nieuwe verdienmodellen.
 
Het boek is onderdeel van de #meedenkers campagne die N=Content ontwikkelde, waarin ABN AMRO zich positioneert als de partner van ondernemend Nederland. Ook tijdens corona. Het eerste managementboek van de bank bevat urgente thema’s, inspirerende verhalen en deskundige prognoses. Daphne de Kluis, CEO commercial banking bij ABN AMRO: ‘Niemand weet precies hoe de toekomst eruitziet. Ook in dit boek kunnen we daar geen antwoord op geven. Wel kunnen we inzicht en inspiratie bieden om vooruit te denken. De ondervindingen van andere ondernemers, experts en ervaringsdeskundigen kunnen daarbij helpen. Zodat ondernemers met zelfvertrouwen naar de toekomst kunnen kijken. Wij denken graag met hen mee.’
 
'De zaak vooruit, ondernemen na corona' is hier gratis te downloaden als e-book.

Credits:

Opdrachtgever : ABN AMRO
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Astrid Witteveen, Eva ten Doeschate
Creatief bureau: N=Content
Uitgeverij: Unieboek Spectrum
Mediabureau: Storm digital / Mediacom