De Pitch van Kramp

27-01-2012 (15:50) - Publicaties

31 januari verschijnt bij uitgeverij Luitingh de tweede thriller van Harry Kramp, ‘De pitch. De wereld achter de schone schijn van mode en reclame’. Hollak is creative director in de reclamewereld. Hij is grappig, rebels, woont in Amsterdam en is vijfendertig jaar. Terwijl hij nota bene in gesprek is met zijn baas, krijgt hij per telefoon een aanbod: hij kan twee keer zijn huidige salaris verdienen als hij exclusief voor de mysterieuze Rus Adam Parkhomenko gaat werken. Een aanbod te mooi om waar te zijn?
 
Kramp (Leiden, 1949) is een bekroonde tekstschrijver in de reclamewereld, verantwoordelijk voor slogans als: ‘Op een dag drink je geen bier, maar drink je Grolsch.’ ‘Melk. De witte motor,’ ‘Wie nooit televisie kijkt, kijkt zeker VPRO.’ ‘Ook wat ze niet vertellen, leest u in de Volkskrant’.’ In 2010 verscheen zijn eerste thriller, ‘De commercial’.

‘De pitch. De wereld achter de schone schijn van mode en reclame’, Harry Kramp, uitgeverij Luitingh, ISBN 978 90 245 4209 3, 18,95 euro 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.