Nederlands bedrijfsleven zet zich massaal in voor Landelijke Opschoondag

15-03-2021 (16:09) - Sustainable

Het Nederlands bedrijfsleven doet massaal mee aan de Landelijke Opschoondag. Nooit eerder lieten zoveel organisaties en bedrijven weten zich in te zetten voor het opruimen van zwerfafval, laat Nederland Schoon vandaag weten. Van onder andere Red Bull, Coca-Cola in Nederland, McDonald’s, SPA, Jumbo, Pathé, WWF, Vakcentrum, Sportvisserij Nederland en FEBO gaan de medewerkers in heel Nederland op pad om de buurt op te schonen.
 
Ook activeren de organisaties hun klanten, consumenten en achterban om mee te doen. Door actief samen te werken met het bedrijfsleven en (natuur- en milieu)organisaties wil Nederland Schoon kennis en ervaring delen en krachten bundelen voor een schone leefomgeving voor mens, dier en milieu. Ga voor meer informatie over de deelnemende bedrijven naar: www.supportervanschoon.nl/partners. 
 

Over de Landelijke Opschoondag

De Landelijke Opschoondag vindt op 20 maart 2021 voor de 19de keer plaats en wordt georganiseerd door Nederland Schoon en Plastic Soup Foundation. Het jaarlijkse evenement zorgt ervoor dat Nederland zwerfafvalvrij de lente in gaat. Niet alleen particulieren van jong tot oud starten opschoonacties op, ook scholen, bedrijven, verenigingen, (sport)clubs en gemeenten steken traditiegetrouw de handen uit de mouwen. Zelf een actie aanmaken voor de Landelijke Opschoondag 2021 kan via www.supportervanschoon.nl.