Beter content delen met nieuwe functies e-Spirit

01-05-2018 (14:11) - Tech

Technologieleverancier e-Spirit heeft nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan FirstSpirit, het door e-Spirit ontwikkelde digital experience platform. Marketeers kunnen met behulp van FirstSpirit content sturen naar vrijwel ieder elk device of platform en gepersonaliseerde digitale klantervaringen mogelijk maken.


Matthias Meijer, VP Sales Benelux bij e-Spirit: “Vier op de vijf bedrijven hebben momenteel grote moeite om digitale ervaringen te bieden die aan de klantverwachtingen voldoen. De vraag naar digital experience platforms als FirstSpirit is hierdoor urgent. Innovatie is de hoeksteen van het e-Spirit DNA en de vernieuwingen die we door hebben gevoerd zijn daar een bewijs van. Wij willen marketeers alle tools geven die ze nodig hebben om hun bedrijf te laten beschikken over een digital experience edge.”

 

digitale kanalen onder controle

Alexander Siebert, oprichter en CEO van Retresco en klant van e-Spirit: “Klanten zijn op zoek naar oplossingen waarmee ze kosteneffectief content kunnen aanpassen, personaliseren en distribueren voor de grote hoeveelheid digitale kanalen die tegenwoordig beschikbaar zijn. Kunstmatige intelligentie stelt in staat om dit te doen,” zegt Alexander Siebert, oprichter en CEO van Retresco. “De strategische samenwerking tussen de bedrijven helpt e-Spirit klanten om hun prodcutiviteit en time-to-market te verbeteren.” 

 

showcase

Tijdens de jaarlijkse klantendag München heeft e-Spirit al laten zien wat de laatste innovaties zijn. Vierhonderd klanten en partners van over de hele wereld komen naar dit driedaagse evenement en de sponsoring was dit jaar in handen van Arithnea, Salesforce, Celum, Comspace, Materna, Samsung SDS, Asioso, I-D Media, Intentive, Neusta en Pinuts.