Lyst is lanceerpartner voor Google's shopping-product

07-03-2019 (17:04) - Tech

Lyst heeft vandaag aangekondigd dat zij een lanceerpartner is voor Google's nieuwe shopping ad-product, de Comparison Listing Ad (CLA). Naast de shopping ads die momenteel op Google worden weergegeven, kan Lyst nu in een nieuwe tab een selectie producten promoten en shoppers direct naar de website leiden waar zij toegang krijgen tot 5 miljoen producten van 12.000 verschillende merken.


Google koos Lyst als een van de lanceerpartners vanwege het ongeëvenaarde mode-aanbod op het platform en de specialistische kennis van het team op het gebied van fashion search marketing en optimalisatie. Lyst en Google hebben nauw samengewerkt om het nieuwe product te ontwikkelen.


'We vinden het geweldig om samen te werken met Google om onze unieke propositie over te brengen en een nieuwe manier te bieden om online naar mode te zoeken. We supporten dit soort nieuwe initiatieven die de digitale groei van ons platform en onze partners versnellen en nieuwe manieren bieden om met klanten in contact te komen', Chris Morton, CEO van Lyst.