Nielsen Brandbank en SKU Ninja + WhyteSpyder bundelen krachten

05-02-2020 (12:54) - Tech

Nielsen Brandbank gaat een strategische samenwerking aan met SKU Ninja + WhyteSpyder, experts op het gebied van rich content, om het Nielsen Brandbank Connect aanbod verder uit te kunnen breiden. Nielsen Brandbank is 's werelds grootste aanbieder van digitale productcontent voor e-commercewebsites, mobiele shoppingapps, merchandising and marketing.
 
Deze wereldwijde samenwerking versterkt Nielsen Brandbank om de beste productcontent te combineren met rich media, om customer engagement te vergroten en een meer weloverwogen aankoopbeslissing mogelijk te maken. 
 
"We zijn blij samen te kunnen werken met een effectief, gerespecteerd bedrijf als Nielsen Brandbank," zegt J.S. Bull, Chief Executive Officer bij SKU Ninja + WhyteSpyder. "We hebben ons SKU Ninja SaaS-platform gebouwd en geoptimaliseerd om het voor retailers eenvoudig te maken om te winnen. Nu kunnen we deze ervaring ook leveren aan het klantenportfolio van Nielsen Brandbank, met de grootste retailers en merken ter wereld."