Citymarketing collectief opgericht

02-10-2017 (09:00) - Toeleveranciers

Richard Stomp, Michiel van der Schaaf, Marco van Hoek, Emiel Kuijpers en Roeland Tameling hebben het Citymarketing Collectief opgericht. Een samenwerkingsverband dat volgens de vijf partners wel de voor-, maar niet de nadelen van een adviesbureau biedt. Het eerste product dat ze presenteren: het ‘Verkiezingsproof jaarplan voor citymarketeers’.


Verkiezingsproof

Verschillende citymarketing organisaties behoren inmiddels tot de gevestigde orde, maar kunnen met de komende gemeenteraadsverkiezingen wel een inhoudelijke en creatieve oppepper gebruiken. In het kader van ‘help citymarketeers de verkiezingen door’ heeft het Citymarketing Collectief daarom een aanpak ontwikkeld die binnen een dag een vernieuwend en effectief marketingplan oplevert, dat de stad op het lijf geschreven is. Richard Stomp: “Wow je citymarketing en win de verkiezingen. Bedenk samen met je team spraakmakende plannen en kom sterker uit de formatie”.


Geen adviesbureau

Het Citymarketing Collectief is niet het zoveelste adviesbureau, maar een krachtenbundeling van ervaren citymarketeers die graag onze kennis en expertise delen om de ontwikkeling van steden en gebieden te stimuleren. Als netwerkorganisatie houdt het Citymarketing Collectief de overheadkosten zo laag mogelijk en levert expertise op maat. “Wel de voordelen, maar niet de nadelen van een adviesbureau”, volgens Marco van Hoek.


50 jaar ervaring

De partners in het Citymarketing Collectief hebben hun jarenlange ervaring en kennis gebundeld. In de woorden van partner Michiel van der Schaaf: “samen bieden we meer dan 50 jaar ervaring in 60 steden en hebben we ook tientallen prijzen binnengehaald, waaronder de Nationale Citymarketing Trofee en de Citymarketing Innovatie Award.”

www.citymarketingcollectief.nl.