Hillenaar Outdoor introduceert digitale reclamemast bij Arnhem

13-09-2018 (10:30) - Toeleveranciers

Afgelopen week introduceerde Hillenaar Outdoor een nieuwe digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12 op een high traffic locatie. Iedere twee passeren zo’n 818.530 passanten de reclamemast.


"Ons digitale netwerk breidt zich snel uit,’’ vertelt CEO Jeroen Hillenaar. "Digitalisering is belangrijk en biedt vele mogelijkheden voor adverteerders.” Het formaat van de digitale reclamemast is groot en vrijwel onmisbaar voor passanten. De mast heeft twee schermen van 75m2. Een scherm in de rijrichting van Arnhem en een scherm in de rijrichting van Oberhausen. 

 

digitalisering

"Digital out-of- home biedt de mogelijkheid om campagne-effecten te versterken en hier spelen wij met onze organisatiegraag op in" zegt Hillenaar. "Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basisvan dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt."