Mediadatabase Retriever verrijkt met online bereiksdata uit NOBO

14-05-2019 (17:59) - Toeleveranciers

De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Retriever Media Informatie zijn een samenwerking gestart om de online bereiksdata uit het Nederlands Online Bereiks Onderzoek (NOBO) te ontsluiten via de mediadatabase Retriever. 
 

Harriet Koetsier, managing director van Retriever Media Informatie: ‘Voor succesvolle media-campagnes heb je kennis nodig van mogelijkheden en bereik. Door de samenwerking met VINEX krijgen mediaplanners, PR-managers en marketeers in Retriever.nl in één oogopslag een goed beeld van de doelgroep die de site bezoekt.’ 

Karin Schut,
directeur VINEX: ‘Wij zijn verheugd over de nieuwe samenwerking. De NOBO-data die een schat aan informatie bieden, komen nu voor een veel grotere groep professionals beschikbaar. Retriever.nl zorgt voor een slimme ontsluiting, die in een handomdraai de kracht van de verschillende mediamerken laat zien.’