Motivaction brengt Glocalities-programma onder in nieuwe onderneming

18-01-2019 (11:12) - Toeleveranciers

Marktonderzoekbureau Motivaction heeft het internationale insights programma Glocalities ondergebracht in een aparte onderneming, met de naam Glocalities International. Het management van de Glocalities organisatie wordt gevormd door Pieter Paul Verheggen en Martijn Lampert. Motivaction en Glocalities zijn en blijven nauw met elkaar verbonden.


In de afgelopen jaren zijn ruim 165.000 personen uit 27 landen met behulp van het Glocalities-programma ondervraagd over waarden, leefstijlen, trends en cultuurverschillen. Binnenkort vindt de 4e wereldwijde meting plaats, waarin opnieuw ruim 60.000 personen ondervraagd worden van Zweden tot Zuid-Afrika en van China tot Canada.


waarden van de internationale consument

Het Glocalities-programma vertrekt vanuit de belevingswereld en waarden van de internationale consument. Het heeft daarmee alles in huis om onze opdrachtgevers te helpen met het maken van de juiste keuzes om te kunnen groeien in een woelig internationaal speelveld. Met fact based inzichten uit de Glocalities database en sociale media adviseren we vele toonaangevende multinationals, NGO’s en overheden op het gebied van positionering, omgang met cultuurverschillen, communicatie en (digital) marketing.