Ngage Media lanceert "Retail" pijler met twee nieuwe proposities

21-06-2018 (11:38) - Toeleveranciers

De afgelopen jaren heeft Ngage Media een flink netwerk opgebouwd in winkelcentra en winkelhotspots in de openbare ruimte. Met inmiddels 35 grote digitale schermen op 27 premium retail-locaties, kunnen wekelijks ruim 7,3 miljoen shoppers bereikt worden, waarvan 5,2 miljoen in Randstedelijke gebieden. Het aantal schermen op retail locaties is dusdanig ontwikkeld, dat deze is uitgegroeid tot de derde pijler “Public Retail Screens”; een aanvulling op de Public City – en Public Transport Screens.
 
 
In samenwerking met Sectie 5 heeft Ngage Media een gigantisch LED scherm van 32m2 geplaatst in het hart van Winkelcentrum Diemerplein in Diemen. Het compleet overdekte winkelcentrum biedt huisvesting aan ruim zestig winkels op het gebied van mode, lifestyle, beauty en diverse gezellige horeca.  De positionering van het scherm in het Atrium, recht boven de entree, de Albert Heijn XL en de roltrappen, garandeert goede zichtlijnen en een lang contactmoment.
Mede dankzij publiekstrekkers als Hema en Action trekt het winkelcentrum wekelijks effectief 60.000 bezoekers.