Nieuwe digitale media van Hillenaar Outdoor bij Dordrecht

02-10-2019 (14:05) - Toeleveranciers

Opnieuw uitbreiding in de randstad voor Hillenaar Outdoor. Het buitenreclamebedrijf exploiteert vanaf 1 oktober twee digitale objecten vlak langs respectievelijk de A16 en N3 nabij Dordrecht. Twee belangrijke verkeersaders met veel bereik. 'En daarmee bij uitstek geschikt als onderdeel van ons portfolio', zegt algemeen directeur Jeroen Hillenaar. 'Met deze nieuwe digitale media wordt onze positie in de metropoolregio Rotterdam nog sterker.'

De A16 is een belangrijke snelweg in het westen van Nederland. Het is een essentiële verkeersader die vanaf knooppunt Terbregseplein in Rotterdam via Dordrecht richting België loopt. Gemiddeld maken ruim 170.000 mensen dagelijks gebruik van deze snelweg. Hillenaar Outdoor exploiteert er per direct een moderne Digitale Reclamemast die is voorzien van een scherm dat 8 meter hoog en 5 meter breed is.

'Adverteerders zijn dus verzekerd van impact omdat de mast zich direct naast de snelweg bevindt,' aldus Hillenaar. Niet alleen het formaat zorgt daarvoor. Vooral de locatie garandeert een hoog bereik. Per twee weken passeren ruim 2,4 miljoen mensen deze plek.

Naast de A16 breidt het bedrijf tevens uit met een groot digitaal scherm langs de N3. Het formaat van het scherm langs de N3 is eveneens 8 meter bij 5 meter. De resolutie van beide objecten is 800 x 480.