Opnieuw digitale en conventionele uitbreiding Interbest

17-10-2018 (16:13) - Toeleveranciers

Het netwerk van marktleider Interbest blijft groeien. Met het nieuwe 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op 19. En voor het eind van het jaar zijn dat er 21 met de komst van twee digitale schermen bij knooppunt Diemen A1/A9. Eind 2019 zullen er 26 LED schermen operationeel zijn. 
 

Naast de digitale uitbreiding voegt Interbest nog twee conventionele reclamemasten toe aan haar portfolio: Tiel A15 en Schiphol Brugrestaurant A4. Deze zullen per 1 december in gebruik  worden genomen. Baarn A1 en Utrecht A2 staan in 2019 gepland. 


Het digitale snelwegnetwerk heeft inmiddels een verzorgingsgebied - gebaseerd op tomtom data -  loopt van Hoorn tot Breda en Maastricht, van Den Haag tot Arnhem en Zwolle.  Het digitale netwerk is zeer selectief op consumententype Modern Welstandig Gezin met Kids (index 120), 18-49 AB1 (index 112) en Gezinsinkomen 2,5 x modaal (index 126).
 

groeiend kijkerspubliek

Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24u per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen.  Meindert van den Heuvel, directeur: ‘We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Logisch ook. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien (inmiddels rijden er meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland), en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.’