PUMA kiest Selligent Marketing Cloud

13-05-2019 (13:37) - Toeleveranciers

Selligent Marketing Cloud, leverancier van B2C-marketingautomatisering, verwelkomt PUMA als nieuwe klant. PUMA, een van 's werelds grootste sportmerken, zet de technologie van Selligent Marketing Cloud in om haar digitale marketingcampagnes te automatiseren om zo consumenten binnen Europa gepersonaliseerde content te kunnen bieden.


Met Selligent Marketing Cloud kan PUMA een betere consumentervaring bieden door ervoor te zorgen dat elke interactie met het merk uniek en relevant is. De klanten van PUMA komen uit heel Europa en spreken daardoor verschillende talen. PUMA is daarom van plan om Selligent Marketing Cloud in te zetten voor de creatie van dynamische en live content, bijvoorbeeld door de lokale taal en productnamen te integreren of door voorraadniveaus en relevante aanbiedingen van lokale verkooppunten te tonen. Dit alles gebeurt in realtime.  
 
John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud: "We staan te popelen om samen te werken met PUMA en om gezamenlijk te kijken waar we de digitale marketing naar een hoger niveau kunnen tillen, zodat het merk een nog bekendere naam wordt in de sportwereld."