Zo haal je het maximale uit de anderhalvemetersamenleving

18-06-2020 (12:26) - Toeleveranciers

De anderhalvemetersamenleving is realiteit. Horeca en retailers hebben de afgelopen maanden moeten opschalen om aan alle eisen te kunnen voldoen. Voor fysieke winkels geldt bovendien dat optimale Instore communicatie en signing nog meer van belang zijn dan voorheen.
 
Zo zijn er voorbeelden van winkels die verlichting toepassen om de gewenste afstand te laten zien. Of denk aan camerasystemen die signaleren wanneer er genoeg klanten in de winkel zijn en bordjes die oplichten wanneer de onderlinge afstand onvoldoende is.
 

Heldere communicatie & signing

Heldere communicatie en signing helpen klanten duidelijk te maken wat de richtlijnen zijn en wat er van ze verwacht wordt. Visual light communication, intelligente schapsystemen, verduurzaming van displays zijn daar onderdeel van. Maar ook (kartonnen) actiedisplays dragen bij aan een optimale winkelbeleving. Meer tips over hoe de ideale ‘winkelopstelling’ in de anderhalve meter economie vorm kan krijgen, vind je hier.
 

Kwaliteit voorop

Belangrijk in je keuzeproces is dat je vormgeeft op een manier die past bij de (winkel)formule en waarbij de klant zich welkom voelt. Met name de kwaliteit van de verpakkingen en toonbankdisplays zijn bepalend voor de eerste indruk van de consument.
 
Bij Drukkerij de Voogt uit Montfoort weten ze alles over kwalitatief hoogwaardige verpakkingen en displays. Het bedrijf maakt al ruim 60 jaar ringbanden, mappen, verpakkingen en toonbankdisplays die kwalitatief heel goed zijn en die er ook goed uitzien. Ze leveren uniek maatwerk en, ook niet onbelangrijk, in iedere gewenste oplage.