Caviar Amsterdam wordt TheBoardRoom

02-11-2015 (16:34) - Bureaus

Vanaf vandaag gaat Jacques Vereecken, CEO van Caviar Amsterdam, met zijn team verder onder de naam TheBoardRoom. L-A-D-A, de New Talent Pool van Caviar Amsterdam, gaat over naar Jelle Kolleman’s contentstudio Made.For.Digital.
 
De samenwerking tussen Made.For.Digital en TheBoardRoom biedt nationale en internationale opdrachtgevers een full service oplossing op het gebied van visual content. Het portfolio bestaat uit alle facetten van filmproductie: van high end commercials tot social content.
 
TheBoardRoom wordt internationaal uitgerold als label van het digitale productiebureau MediaMonks. Vereecken: ‘Onze basis in Amsterdam wordt sterker doordat Made.For.Digital bij ons intrekt en we een breder productie palet kunnen aanbieden bij de Nederlandse bureaus. Daarnaast krijgen onze regisseurs en producers nog meer de kans om te werken voor opdrachtgevers uit de hele wereld dankzij het internationale netwerk van MediaMonks.’
 
Victor Knaap, CEO MediaMonks geeft aan: ‘We zijn ongelofelijk blij dat Jacques en zijn fantastische team ons komen versterken. De vraag naar geïntegreerde producties groeit sterk, waardoor we steeds vaker opdrachten binnenkrijgen om TVC’s te maken en alle social content te produceren. We kijken ernaar uit onze klanten de uitgebreide kennis en expertise van TheBoardRoom aan te bieden.’
 
Vereecken begon Bike Film in 2003 en werd in 2008 opgenomen in de Caviar Group. De Amsterdamse vestiging groeide de afgelopen jaren uit tot een bedrijf met 15 personeelsleden, is verantwoordelijk voor 5 miljoen euro omzet en won meerdere nationale en internationale prijzen, met als hoogtepunt een Gouden Loeki bij de afgelopen editie.


Media

Marketing

Economisch