Campagnes
Lacoste presenteert nieuwe merkcampagne 'Play Big'
26-04-2024 - Lacoste presenteert de nieuwe merkcampagne 'Play Big'. Om deze campagne tot leven te brengen, werkte het kledingmerk samen met vier getalenteerde creatieven, die ieder ...
Lees verder »
Lees verder »
Met Checkjelinkje is online oplichting verleden tijd
26-04-2024 - Checkjelinkje, het bedrijf dat zich inzet om online fraude te stoppen, zet vandaag een belangrijke stap met de lancering van de Checkjelinkje-app. De app biedt ...
Lees verder »
Lees verder »
VROUW en LINDA. bundelen krachten voor Primark
25-04-2024 - Primark viert zijn vijftiende verjaardag in Nederland. Om dit te vieren organiseerde de retailer in samenwerking met tijdschriften VROUW en LINDA., een jubileumevent in ...
Lees verder »
Lees verder »
Ster lanceert de Ster Reclamestarter
25-04-2024 - In een nieuwe campagne lanceert Ster vandaag de ‘Ster Reclamestarter’. In deze online omgeving krijgen ondernemers die starten met reclame toegang tot hulpmiddelen en ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 25-04-2024 - Cortina lanceert passpiegel voor fietsers
- 24-04-2024 - Heineken transformeert Ierse pubs naar musea
- 24-04-2024 - Nespresso lanceert Koningsdag-campagne met ...
- 24-04-2024 - Met Heinz gaan er geen restjes de afvalbak in
- 23-04-2024 - NS laat reizigers aan het woord in nieuwe ...
- 23-04-2024 - Bartiméus Fonds lanceert eerste Nederlandse TV ...
- 23-04-2024 - Nationale-Nederlanden brengt Nederland in ...
- 23-04-2024 - Flexa Creations lanceert 'droomcampagne'
- 22-04-2024 - Bar-le-Duc bereikt jonge doelgroep met ‘Dorstig ...
- 22-04-2024 - Apollo Tyres lanceert nieuwe OOH campagne
- 22-04-2024 - Easytoys en Megawatt overbruggen orgasmekloof
- 22-04-2024 - UBQ Materials kondigt eerste campagne aan
- 19-04-2024 - Nieuwe merkambassadeurs voor Sunny Cars
- 19-04-2024 - Artsen zonder Grenzen breidt Gaza-campagne uit ...
- 18-04-2024 - Aartsen zet met film de toon in traditionele ...
- 17-04-2024 - Nederland telt af naar de Olympische Spelen
- 17-04-2024 - Transformeer jouw evenement met Congrescoaches ...
- 16-04-2024 - Sydney Sweeney is het nieuwe gezicht van ...
- 16-04-2024 - Marjon Hoffman en Odido willen kinderen meer ...
- 16-04-2024 - Artsen lanceren grootschalige campagne tegen ...
- 16-04-2024 - Boels Rental lanceert lentecampagne samen met ...
- 16-04-2024 - Chiquita maakt debuut als een van de eerste ...
- 15-04-2024 - BiFi lanceert nieuwe Natwerk-campagne: “Stiekem ...
- 15-04-2024 - Stedelijk Museum ontsnapt eigen bubbel met ...
- 15-04-2024 - PLUS lanceert de Kapsalon
- 11-04-2024 - Nieuwe campagne voor De Hypotheker: 'heel ...
- 11-04-2024 - Alleen maar 'blije blikken' in nieuwe ...
- 10-04-2024 - VVN samen met DDB Retail: 'Leer meer over het ...
- 10-04-2024 - Samsung verbindt TikTok met buitenwereld in Out ...
- 10-04-2024 - Schouten & Nelissen trapt legacy campagne af: ...
- 09-04-2024 - REVITALIZE en ParkinsonNL: 'Sta niet stil'
- 08-04-2024 - Brits schoonmaakmerk Fabulosa betreedt ...
- 08-04-2024 - McDonald’s zet in nieuwe campagne niets anders ...
- 07-04-2024 - Wolfstreet achter nieuwe campagne voor ...
- 05-04-2024 - Odido Business is er voor heel ondernemend ...
- 05-04-2024 - De Vriendenloterij is meer dan prijzen winnen