Het Stormt in de VEA
24-10-2007 (10:43) - Bureaus
Met genoegen maakt het VEA-bestuur bekend dat het Rotterdamse total branding bureau Het Stormt tot de vereniging is toegelaten. Het Stormt is in 1993 als reclamebureau opgericht door Jef Poldervaart (creatie) en Sjaak Vink (strategie). De afgelopen jaren heeft het bureau zich ontwikkeld tot een through the line total branding bureau. In 2005 is Lars Vink tot de directie toegetreden. Hij houdt zich vooral bezig met operations, hrm en finance. Het bureau telt intussen 20 medewerkers en werkt voor klanten zoals Volker Wessels, Unilever, Unique, Staatsloterij, AD, Eneco en Deloitte. Het bureau kiest bij monde van de directie voor het VEA-lidmaatschap vanwege de uitstraling, de kennis en de kwaliteit van de opleidingen. Juist het investeren in de kwaliteit van de medewerkers ziet het bureau als een belangrijk vereiste in de huidige markt. Frans Blanchard, directeur VEA: ‘Het voelt goed Het Stormt er nu bij te hebben. Het bureau heeft de afgelopen jaren een kwalitatieve impuls ondergaan. Met total branding focust het op de bovenkant van het advieswerk en past daarmee het businessmodel aan aan de veranderende omstandigheden van de markt.meer over de VEA:
19-10-2007 - Tan wordt lid van VEA
13-09-2007 - VEA fucks the brand
11-09-2007 - VEA kijkt in de toekomst op e.day
03-09-2007 - VEA in de schoolbanken
28-08-2007 - Twee Echo’s Proximity
30-07-2007 - Tv-commercial ten dode opgeschreven?
26-06-2007 - VEA praat na over Cannes
04-06-2007 - VEA: ‘Tweede Kamer doet aan schijnbeleid’
23-05-2007 - VEA viert verjaardag in Cobra