Alfred en Allsecur vieren feest

21-03-2017 (09:15) - Campagnes

Veel Nederlanders betalen een (te) hoge dekking voor hun autoverzekering omdat de huidige dekking niet meer bij de leeftijd van de auto past. En dat vindt Allsecur zonde. Daarom introduceert de verzekeraar de Premie Alert.

Zo krijg je een seintje als je auto zes of tien jaar oud wordt, want dan kan misschien de premie omlaag. Reden voor een feestje. Dat wordt het zeker wanneer Tim en Tom in deze nieuwe campagne de mensen persoonlijk komen feliciteren. De campagne van Alfred bestaat uit TV, radio, outdoor en online.

Credits 
Campagne :                                  Allsecur Premie Alert 
Verantwoordelijke bij klant:           Ron Adams, Natasja Staal
Creative agency:                           Alfred International
Account:                                        Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie:                                       Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie:                                          Luuk van de Put, Jurre van de Ven, Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer:                              Carmen Ramsaran
Production agency:                       In Case of Fire
Regisseur:                                     Sven Super
Executive Producer:                      Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P.:         Gabor Deak
Editor:                                            Marc Bechtold
Soundstudio:                                 Postoffice
Grading:                                        The Compound
Online:                                           The Compound
Fotografie:                                     David de Jong

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.