#FreeWilmots

05-07-2016 (15:23) - Campagnes

Aangezien de afkoopsom van het contract van de Belgische bondscoach Marc Wilmots €1.000.000 bedraagt, heeft het bureau Mortierbrigade in opdracht van Humo een campagne bedacht om voldoende steun bij elkaar te krijgen om Marc te bevrijden uit de klauwen van de Belgische voetbalbond.

 
Daarnaast heeft ook de gouden generatie steun nodig om zich te bevrijden uit het tactischw kluwen van Marc Wilmots. Het doel van de crowndfundingscampagne is 99.999 vrienden bijeen te krijgen, die €10, of 999.999 vrienden die €1 willen bijlegge, om zo bij te te dragen bij aan de overwinning van het WK 2018.
 
Als ze het finale bedrag niet halen of als de voetbalbond en de bondscoach er sneller uit komen, dan gaat het volledige bedrag naar: 
http://www.belgianhomelesscup.be/ 
https://www.facebook.com/belgianhomelesscup/
 
 
Credits 
Advertiser: Humo
Client: Katrijn Vrints, Thomas Van Campenhout
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative teams: Kwint De Meyer, Willem De Wachter
Agency producer: Eline Rousseau