Goed gezien van Specsavers

09-06-2016 (21:36) - Campagnes

Nadat John Cleese het eerder dit jaar al aan de stok had met de automatische voice control van zijn auto, heeft in de nieuwe TV-commercial van Specsavers de hoofdpersoon problemen met zijn 'parking assistant'.
 
 
Of je nu parkeeraanwijzingen geeft zoals in de commercial, of daadwerkelijk zelf achter het stuur zit, verminderd zicht kan leiden tot ongelukken. Zowel Specsavers als de ANWB delen het belang van goed zicht in het verkeer. Daarom biedt de ANWB haar leden voortaan voordeel bij Specsavers. De nieuwe commercial, die vanaf vandaag op de Nederlandse televisiezenders te zien is, is dan ook het startpunt van de samenwerking.
 
credits 
Klant: Specsavers Nederland
Bureau: BSUR factory
Creatie: Janna Stolp/ Specsavers Australia Creative Team
Account: Carla Senf
Animatie en Online: Dplusvisuals / www.3D-Mike.com
Geluid: Parkstudio
PR: Creative Venue PR