Grolsch 0.0% Radler maakt uitingen van echt citroensap

Grolsch 0.0% Radler maakt uitingen van echt citroensap

15-05-2017 (06:45) - Campagnes

Grolsch 0.0% Radler is een volwassen alternatief voor frisdrank. Het wordt gebrouwen met echt vruchtensap zodat het een frisse smaak heeft. Fitzroy bedacht een passende campagne met echt citroensap.

natuurlijk proces
Het proces dat gevolgd wordt, is een natuurlijk proces van brouwen met water, gist, mout en hop. Daarbij ontstaat een natuurlijk koolzuur dat wordt gemixt met vruchtensap. Om duidelijk te maken dat Grolsch 0.0% Radler met echt citroensap wordt gemaakt, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap.

direct verkocht
Jaap Sühre, marketing manager Radler, Kornuit & Portfolio brands: “Toen het idee werd gepresenteerd was ik direct verkocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk dan we in eerste instantie dachten. Eigenlijk moeten we vanaf nu al onze uitingen van echt citroensap maken.” 

De nieuwe campagne is naast televisie, online video en bioscoop, ook te zien via digitale billboarding op snelwegen, metro- en treinstations en digitale advertenties. 

Klant: Grolsch
Concept: Fitzroy

 

 

Grolsch 0.0% Radler uiting gemaakt met echt citroensap from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.