Levensvragen centraal in NN-campagne Khanna/Reidinga

Levensvragen centraal in NN-campagne Khanna/Reidinga

28-03-2017 (09:38) - Campagnes

Wat maakt je gelukkig? Wat is de meest drastische beslissing die je ooit hebt genomen? Wanneer ben jij het meest geïnspireerd? Dit soort vragen staan centraal in The Big Question, de nieuwe social media-campagne van NN Group.
 
Het idee komt van Khanna/Reidinga. Het bureau legde vijf fundamentele vragen voor aan mensen in 12 Europese landen. De antwoorden leveren een scala aan emoties op bieden inzicht in wat er in de gedachten van mensen uit heel Europa plaatsvindt. 
 
NN wil uitstralen dat het luistert naar, en leert van, haar klanten uit heel Europa. De campagne is gebaseerd op het idee: het leven stelt ons allemaal dezelfde vragen, maar we geven allemaal verschillende antwoorden. 
 
De vragen zijn eerst uitgebreid in Amsterdam getest om te bevestigen dat ze goed werkten. Het bureau heeft het voor elkaar gekregen om 250 mensen door heel Europa zich open te stellen en hun verhaal te laten delen. Khanna/Reidinga kreeg hierbij hulp van regisseur Kay Lindhout (CZAR).