Lucky Day lanceert Feeling Lucky campagne

30-03-2021 (16:23) - Campagnes

De dagelijkse kansspelloterij Lucky Day inspireert de doelgroep in de nieuwe campagne met alledaagse mazzelmomentjes. De Feeling Lucky-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, is nu te zien op digitale kanalen en te horen op de radio.
 
Lucky Day, een van de zeven spellen van Nederlandse Loterij, heeft samen met Dept en Mindshare.Greenhouse een merkstrategie ontwikkeld die de propositie van het merk bevestigt, namelijk dat de consument iedere dag kans heeft op hun Lucky Day. Het dagelijkse karakter werd in de vorige campagne, waarin Lucky Day het 19:00 moment claimde, met succes benadrukt en wordt nu verder versterkt met de nieuwe campagne. Via online videokanalen, social, display en radio maakt Lucky Day de doelgroep bewust van hun mazzelmomentjes.
 
Credits
Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini
Bureau: Dept
Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot
Associate Creative Director: Rob Voortman
Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne
Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit
Strategie: Dennis Hamakers
Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann
Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Productiehuis: RubenPaulRuben
Sound: Audentity
 
 

Lucky Day | Feeling Lucky | Bottle Flip from Dept on Vimeo.