Melkmeisje introduceert giant sampling

09-03-2017 (14:38) - Campagnes

The Communication Company uit Breda heeft voor de introductie van Melkmeisje douche crème alles uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat iedereen begrijpt dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken.


Cees Faes, CEO TCC: 'Het idee om met gigantische samples te werken kwam voort uit het feit dat je niet te zuinig moet zijn met Melkmeisje. Waar alle doucheproducten zitten op kwaliteit en zachtheid is Melkmeisje bij uitstek het merk dat overdaad kan claimen. Niet te zuinig is dan ook een thema waar we nog jaren mee vooruit kunnen. Niet te zuinig zuiver, niet te zuinig verzorgend, niet te zuinig zacht en niet te zuinig voordelig, dat is waar Melkmeisje voor staat.'

De niet te zuinige samples van Melkmeisje werden geleverd bij diverse journalisten en met open armen ontvangen. De reuze samples die het straatbeeld sierden waren eveneens zo van de billboards verwijderd. 

'Het is mooi om te zien hoe verrast en verbaasd mensen zijn over de samples die we hebben verspreid. Mensen zijn anders gewend en dat is precies wat we willen zijn met Melkmeisje, anders dan de rest', aldus Steven Schneider, Commercieel Manager Brands Royal Sanders. 


credits

Bureau: The Communication Company (TCC)
Account: Anouck Soons
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Roy Schellekens, Hans van Mook
Productie: United Studios, Pim Welvaarts
Klant: Royal Sanders, Steven Schneider

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.