Nieuwe campagne Consumentenbond van de hand van ARA

25-11-2016 (16:09) - Campagnes

In de campagne die maandag 28 november live gaat, laten ARA en de Consumentenbond nadrukkelijk de consument aan het woord. Tussen alle ‘producentenpraatjes’ vraagt de Consumentenbond aandacht voor ‘consumentenpraatjes’. 
 

Voor de campagne is veel content gecreëerd, waaronder de eerste vier commercials waarin zeer uiteenlopende consumenten praten over onderwerpen die hen bezighouden en waarover ze vragen hebben. Onderwerpen zoals de hoge energierekening, de soms vage ingrediënten-omschrijvingen op verpakkingen, hoe koop je de beste tablet en -heel actueel- de ingewikkelde keuze van de beste zorgverzekering.
 

De Consumentenbond is met name bekend als autoriteit op het gebied van testen. De campagne is er ook op gericht om juist de breedte van de activiteiten te communiceren. Samen met de Consumentenbond is er veel voordeel te behalen en staat de consument sterker in conflicten met leveranciers of winkels. De Consumentenbond is er ‘voor de feiten, je rechten en je voordeel’.
 
De campagne is door ARA gecreëerd en grotendeels in eigen beheer geproduceerd.
 

 

 

Consumentenbond - Tablet from ARA on Vimeo.